Pyöräily/ Triathlon

Tervetuloa Riihimäen Kiista-Veikkojen Pyöräily-/ Triathlonjaoston sivuille.

Seuramme Pyöräily-/ Triathlonjaostossa urheilee kansallisella tasolla monia urheilijoita triathlonissa ja maastopyöräilyssä. Kilpailutoiminnan lisäksi järjestämme maastopyöräkoulun yhdessä hiihdon ja yleisurheilun kanssa,

Pyäräily-/ Triathlonjaoston puheenjohtaja Miko Leppäniemi

FILLARIFIX

Fillarifix tarjoaa varaosia ja tarvikkeita kattavan valikoiman.

Tarjoamme laadukkaita ja toimivia tuotteita asiakkaiden tarpeisiin.

Tärkeintä on löytää juuri oikea tuote, joka palvelee asiakasta parhaiten.

Valikoimaamme kuuluu mm. seuraavia tuotemerkkejä: Sram, Shimano, Park Tool, Lazer, Schwalbe, Michelin, Lezyne, CrankBrothers, DT Swiss sekä monia muita.

Urheiluravinteita myös saatavilla merkeiltä SIS ja PurePower

Tilattavissa myös pyöriä merkeiltä Felt, RockMachine ja Madison

Seuran jäsenille Fillarifix tarjoaa -10% alennuksen varaosista ja tarvikkeista sekä huolloista.

Fillarifix Riihimäki palvelee osoitteessa Yrittäjänkatu 7, Riihimäki (Talliosakkeen tila 13)

Yhteystiedot:

info(at)huoltonurkkaus.fi

www.fillarifix.fi

Huoltonurkkaus Lappalainen tarjoaa seuran jäsenille -10% alennuksen hierontapalveluista.

Huoltonurkkaus Lappalainen palvelee osoitteessa Yrittäjänkatu 7, Riihimäki (Talliosakkeen tila 13)

Yhteystiedot:

info(at)huoltonurkkaus.fi