FILLARIKOULU

Mikä Fillarikoulu On ?

Fillarikoulu on (7-13 vuotiaille) lapsille ja nuorille suunnattu maastopyöräilykoulu, jossa oppii paremmaksi pyöräilijäksi erilaisissa maastoissa.

Kuka Fillarikouluun pääsee ja mitä varusteita siellä tarvitaan?

Fillarikouluun ovat tervetulleita kaikki 7-13 vuotiaat tytöt ja pojat, joilla on oma pyörä sekä pyöräilykypärä. Pyöräksi kelpaa kaikki moottoroimattomat kaksipyöräiset. Sen lisäksi kypärä on jokaiselle pakollinen varuste. Fillarikouluun on hyvä varata mukaan myös sään vaatimat varusteet ja kengiksi sopivat parhaiten kovapohjaiset kengät (esim. sandaaleja emme suosittele). Fillarikoululaiset jaetaan kahteen ryhmään maaston haastavuuden perusteella. Helpommassa maastossa pärjää vähemmilläkin vaihteilla, tai jopa ilman, mutta haastavampaan maastoon suositellaan pyörää jossa on enemmän kuin kolme vaihdetta. Näin mäetkin pääsee helpommin ylös ajamalla. Myös Fillarikoululaisten vanhemmat ovat tervetulleita mukaan.

Mitä Fillarikoulu maksaa?

Fillarikoulun hinta on 30€. Kiista-Veikkojen jäsenille fillarikoulu on ilmainen. Osallistumismaksu ei sisällä vakuutusta. Fillarikoulun osallistumismaksu maksetaan Riihimäen Kiista-Veikkojen tilille: Nordea: FI55 1132 3007 1016 63 ja viestikenttään kirjoitetaan osallistujan nimi.

Milloin ja missä Fillarikoulu kokoontuu?

Fillarikoulu järjestetään toukokuussa ja sitä pidetään kolmena tiistaina. Harjoitukset ovat 8.5, 15.5 ja 22.5.2018 Klo18:00. Paikkana Suonummen maja: Erkyläntie 399, Hausjärvi.

Ketkä ovat Fillarikoulussa opettajina?

Fillarikoulussa ovat vetäjinä kokeneet Riihimäen Kiista-Veikkojen Pyöräily- ja triathlonjaoston jäsenet. Fillarikoulun toiminnasta vastaa ensisijaisesti Jarkko Lappalainen. Mikäli sinulla on kysyttävää Fillarikoulun toiminnasta, ota yhteyttä Jarkko Lappalaiseen jarkko.lappalainen@outlook.com tai 040 7738185

Fillarikouluun ilmoittautuminen

Ilmoittautuminen 1.5.2018 mennessä osoitteeseen jarkko.lappalainen@outlook.com. Ilmoittautumisessa mainittava nimi, huoltajannimi, kotiosoite, puhelinnumero ja sähköposti.